På en båt i ett hav

I'm home! Att få hänga med Julia ut med båten har varit riktigt nice. Grymt kul har det varit och jag skulle lätt kunnat stanna några dar till, förutom det faktum att vädret blev kasst idag(!) Hehe, vi drog ut på det mer och mer, från början skulle vi hem måndag men då hade vi behövt åka buss så vi väntade tills på tisdag.. men dö var det så bra väder så det fick bli onsdag. Eftersom det var bra väder på onsdag också så stannade vi tills senare på kvällen. (Y)

 

Det började med att vi åkte buss till Hunnebo (där väntade hennes föräldrar med båten) och det blev en resa på 3 timmar. Det var marknad i Hunnebo, alltså mycket folk. Söndagen, dagen efter så åkte vi vidare till Smögen och båten ställdes utanför en restaurang. Vi käkade grillbuffe och när vi kom tillbaka efter en runda på SmögenBryggan så hade ett cover-band börjat spela precis utanför båten. Gamla låtar dock, men det var ändå rätt nice att kunna sitta fram på båten och lyssna. Efter en natt i Smögen åkte vi resten av dagarna ut till olika öar där det blev sol och bad.

Med en rad spännande/förtvivlande/pinsamma händelser med bland annat awkward-moments, thaimat, mobil som tappas i vattnet och förstås helium så ger jag dessa dagar 5 av 5 solar. Det har varit en grym upplevelse och jag försöker nu övertala mina päron att köpa båt, haha.


Kommentarer
Postat av: Roland

Jag verkligen älskar sista bilden! Den är sååå läcker! That's why I love the ocean!

Hoppas ni hade det trevligt och så hörs vi snart! <3

2012-07-20 @ 14:06:12
Postat av: Knasbollen

Jag bara älskar bilden med vattnet! Det är så vackrt när det är små vågor <3 Också e det ju finare lite mera uppifrån! HADE GÖÖÖTT!

2012-07-22 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0