Man kan inte annat än ÄLSKA vädret..

..eller inte. I onsdags var jag i Göteborg med Julia, eftersom det är Partille cup var det grymt mycket folk, men det gjorde väl inte så mycket. Vi gjorde våran "standard-rutin" = Köpte nudlar och satte oss i parken och bara njöt av solen. Det blev bio också, LOL. Vet inte vad jag tyckte om filmen, inte världens höjdare kanske men helt okej. Austin Nichols (Julian Baker från OTH) var ju med, haha Julia och jag tittade på varandra varje gång han dök upp på bioskärmen.
 
Igår var jag ute i villavagnen med mamma och farmor. Grymt fint väder igår så solade i princip hela dagen. Lite förvånad blev jag att jag inte bränt mig, är inte ens rödflammig som jag brukar bli efter en dag i solen(?) Hade egentligen planerat att stanna där ute över natten men så blev det inte. 
 
Idag blir det filmkväll med familjen. Pappa har fått upp ögonen för War Horse så den blir det att hyra senare. Har också varit och handlat med farmor idag och ska snart ut på en joggingtur i det regniga vädret.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt det lät! Förutom vädret... ;)

2012-07-06 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0