Wohooooo!!!

Nina is in the buildning! Jag har snott Therese mobil och gått in på blogg-appen som hon har på sin mobil;) måste erkänna att jag tycker det är riktigt roligt att skriva på hennes iphone. Hoppas alla har det gött för det har vi! Vi har avslutat dagen med en varm kopp kakao med vispad grädde och smörgås till. Jag tog en "kalvkorvs-macka" och miss Karlsson tog en "ost-macka"! Jag personligen tycker min lät godare (a)

Okajj, nu ska jag och kusinen göra något vettigt. Vi ska inte sova, trots att det kanske verkar vettigast, utan vi ska titta på film!!! :D
Det blir nog en Disneyfilm kan jag tro, nu när man har VHS hemma. WOW vad kul det är att skriva på en iPhone!

Ha det göttans folk, och glöm inte att titta på min blogg!!!

www.iftheyaregreenoreblue.blogg.se

See ya'll!!!!


Nina Isabelle
1/1-2012


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0