Broadcast yourself

Tack vare Julias blogginlägg om att hon skulle se en film på youtube så har jag äna nördat youtube filmer. De flesta hade jag sett men jag har inget emot att se filmer flera gånger. Kollar oftast på svenska, ganska töntiga filmer. Dom är så härliga på något sett. 
Här är några kortfilmer om mobbning.
Sanning eller död, Varför just jag, Varje dag.
Sen är det ju då långfilmer. Tips är att om du vill se en långfilm så skriver du bara "del 1" eller om det är en engelsk så "part 1". Detta är antagligen saker ni redan listat ut men jupp.
Några filmer jag nyligen sett: Tusen gånger starkare, Cyberbully, Hip Hip Hora och Älska mig. Sen är det bara för er att hitta filmer ni tycker om. Det kan vara riktigt segt att hitta vissa filmer eftersom det inte går att söka upp dem med ett "direktord".. Men jag tycker oftast att det är värt den tid det tar.

Kommentarer
Postat av: felicia

följa varandra med bloglovin ? :)

2012-01-20 @ 19:13:12
URL: http://ffeliciasisabella.blogg.se/
Postat av: Moa Larsson

Otroligt fin blogg! :)

2012-01-20 @ 19:29:15
URL: http://moalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0