Just text me

Som jag sa igår så höll jag på att testa en grej, hann aldrig klart igår utan fixade resten idag. Här har ni resultatet.

Allt som behövdes var vitt nagellack, tidningpapper, bomullspads och handsprit.
1. Måla dubbelt med vitt nagellack, eftersom det annars blir smått genomskinligt. Låt det torka innan jag började med något annat.
2. Klipp ut en bit tidningpapper, tillräckligt stor för att kunna täcka nageln.
3. Häll lite handsprit på en bumullspad (eller liknande) och använde den sedan för att trycka tidningens text mot negelytan. Håll ca. 20 sekunder och det är klart!

Gaaah! Vad svårt det är att förklara skriftligt.. Men det är inte så svårt så antar att ni listat ut hur jag gjorde i vilket fall, med eller utan förklaring.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det måste jag prova! :D

2012-01-09 @ 18:03:25
URL: http://emmaaengstrom.blogg.se/
Postat av: Inga

Har också gjort såna naglar, men då använde jag ljusgrått nagellack under. :)

2012-01-13 @ 16:18:42
URL: http://kovacevic.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0