The hills

Kan inte sova så bestämde mig envist för att försöka se några avsnitt av "the hills". Ni kanske inte kommer ihåg det men jag fick av misstag säsong 4 i julklapp av mamma och pappa. Det var meningen att jag skulle få OTH säsong 4 men i all hast inne på Ullared köpte mamma fel och märkte det först när hon skulle slå in boxen. Men det är ju tanken som räknas. ;)
Anyway.. Jag vet att man aldrig ska börja kolla mitt i en serie, men nu blev det så. Kan ju säga att efter 2 och ett halft avsnitt tröttnade jag och stängde av. Orkar inte med 'perfekta' tjejer och deras otroligt löjliga problem. Nej, det var inget för mig.
Det sega är att jag redan har sett alla filmer i min filmhylla femtioelva gånger så har absolut inget att kolla på. Vilket är katastrof för en film-tönt som jag. Nu tänker ni säkert "varför kollar hon bara inte på nätet..!?" Jo, det är för att min internet-sladd åter är urdragen. Det är också därför jag bloggar ifrån mobilen just nu. (:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0