Godmorgon! Godnatt!

Morgonen började med att jag kollade på en hel hög med onödiga program. Så som Wildkids, ponnyakuten och Mammor och minimodeller. + lite pretty little liars där emellan.

Så det var äna det jag ängnade mig åt fram till klockan 4 då jag åkte för att kolla när Nicklas spelade match. Kan ju säga att det inte gick så bra för dem.. men jag börjar tycka det är roligare och roligare att se på innebandy nu. Kanske för att jag själv inte spelar? Känner verkligen suget. Jaja..
Det är väl det jag har gjort idag. Hade tänkt pressa in lite ordklasser under helgen som varit, men självklart blev det inte så. Ska ha svenskaprov på onsdag. >.<
Random bild från när Matilda testade lite inställningar. Och ja det är meningen att man inte ska se mig. (A)

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Du kan ju alltid komma tillbaka o börja spela igen tycker jag! :D <3

2012-03-01 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0