GUBBEN

Förra veckan blev vi klara med mediaarbetet som vi hållt på med i några veckor nu. Uppgiften gich ut på att man skulle sätta in sitt ansikte på en filmkaraktär och man var även tvungen att ha med 5 personliga saker. Samt när man skivit ut den och klippt ut var det 5 olika föremål på gubben som skulle vara i 3D. Jag valde att vara Umbridge, den rosa tanten i Harry Potter.
 
Mina personliga saker: Mystofflorna, Mira, halsbandet, "the mockingjay pin" och biljetten som ser ut att gå till perong nio trekvart men i själva verket är en biljett till hungerspelen, busigt.
Mina 3D-effekter: Tofflorna, Mira är bakom men huvudet som hamnar framför är i 3D, armen med biljetten, halsbandet och broschen. 3D grejerna syns inte på denna bilden eftersom detta är innan jag skrev ut den, you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0