Shrek forever and after

Är inte helt säker på att jag har sett alla Shrek filmerna? Hmm.. men i vilket fall kollade jag på den senaste shrek filmen för någon vecka sedan och.. ja, jag älskar animerade filmer. Det blir liksom att ibland efter att ha kollat på en massa skräck/action/drama-filmer så vill man bara ta en paus och njuta av en härlig animerad film. Jag vet inte om ni har tänk på det men i barnfilmer och aa animerade filmer så finns det väldigt mycket "vuxen-humor." Gör så att du sätter på en av dina favorit filmer som barn och jag kan lova att nu när du kollar på filmen kommer du förstå mer av vad dem menar och du kommer antagligen inte skratta åt samma saker som när du var mindre, men du kommer garanterat att hitta nya saker som håller dig på humör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0