En dag i stan

Ledsen för dålig uppdatering. I fredags kom Nina hit och efter en natts sömn begav vi oss tidigt till Göteborg för att käka frukost på Fröken Olssons Kafé. Kan ärligt säga att det var det mysigaste jag gjort på länge! Måste göras om! Sen blev det lite tittande i affärer och jag fick köpt ett par behövliga byxor. Toppen nu har jag tre användbara byxor. Efter ett tag började vi gå mot Bergakungen och det fanns inte så mycket filmer vi var intresserade av men slutade med att vi såg Madagaskar 3, vilket var en grymt rolig film! Engelskt tal och 3D. 
 
Eftersom det mer eller mindre är en självklarhet att vi måste göra bort oss när vi är med varandra så.. ja.. nog gjorde vi bort oss alltid. #1 På väg ut ur biosalongen snubblar Nina och stoppar upp kön, haha. #2 Direkt efter får jag inte upp 'utgång'-dörren och går därför fel väg, folk bara stirrar på mig. #3 On our way to.. busshållplatsen så pratar vi om hur pinsamma vi är och att folket som var bakom oss var sten seriösa och bara titttade skeptiskt på oss. Då märker vi förstås inte att just samma personer som vi snackar om går några meter bakom oss - awkward. Maj gad, pricken över i:et är att vi sedan smugglar med oss en extra stor popcorn på bussen.. mahaha, badass.

Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

hehehe! Hubbeeee! Du är juh för underbar!
Det var en riktigt go lördag. Hade jätte roligt och pinsamheterna var ju bara perfekta.... ;)

Detta SKA göras om. Har ett léende på läpparna nu när jag har läst detta fina inlägg till denna fula/tokiga bilden. Hihi.

Love yao, kusse min! <3

2012-08-27 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0