Dags att städa kanske?

| Emmnn.. jaa funderade en lång stund på om jag verkligen ville visa dessa bilderna. Jag menar,, är det inte pinsamt stökigt? |
Men iaf, dagens planer med Julia blev inställda eftersom vädret SUGER! En kort stund i morse var det helt okej men nu.. nej, det var helt enkelt inte värt att åka och bada(!) i spöregnet. Har lovat familjen min att laga mat idag så det blir hemmalagad pizza. Det är ungefär den svårighetsgraden jag klarar av. Mina matlagnings skills räcker inte längre är så! Sen får man väl göra något åt rummet också. *Suck*

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Typ sådär såg det ut hos mig innan jag städade idag.

2012-08-09 @ 16:06:34
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0