Då var man hemma

Hade håltimma idag så började inte fören 12.05. Åkte te Sandra vid 10 och vi tänkte leta lite fakta till vår historie läxa. Men det slutade med att vi ladade ner skype på min dator. (A)
Någon av mina söta läsare som vill ge ut sin skype? (:
Iaf... sen åkte vi till skolan och hade engelska och matte. Efter det cyklade jag med Sandra te västragatan och köpte "kamelbollar" .. hehe, med andra ord tuggummi.
Och nu är jag hemme. Fast har vart hemme n bra stund nu menmen..
När jag kom hem määrkte jag att jag fått en infektion i min stortå. Inte kul! :(
Och nu om en stund ska jag testa på något kul. Är lite hemlighetsfull och berättar inte vad det är! (A) Men sen efter det åker jag kanske med och kollar när Nicklas spelar innebandy.

Ni kanske märker att jag skriver väldigt snabbt och slavigt men det är för att vi ska äta nu. Jag måste börja koka nudlar. ^^ Vi hörs!
Tyvärr ingen bild. Ska se till att fixa lite nya bilder snart! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0