Dag 02 - Min kamera

Är ägare till en Canon eos 500D. Är jätte nöjd med kameran! (Y) Måste verkligen säga att jag gillar Canon kemeror bättre än Nikon. (Anledningen till att jag inte nämner någora andra sorter är för att jag inte fått testa på dem ordentliget ännu..) Men vi fotar med Nikon i skolan och tycker dem är mycket krongligare och gillar inte hur displayen ser ut. :P
Iaf.. Jag har ingen större koll på vad jag har för objektiv. Har bara det man fick med när man köpte kameran vilket är ett EFS 18-55mm. har även UV-skydd osv, men inget avancerat. Har döremot planerat att inom en snart framtid skaffa ett zoom-objektiv, vilket har jag inte bestäm ännu men japp.. ;)

Bli tyvärr ingen mer bloggning idag. Uppdaterar mer imorgon :'}


Kommentarer
Postat av: Julia

Grym är den! :D

2011-10-20 @ 09:53:26
URL: http://mizzk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0