Tandlös?

Då har man varit hos tandläkaren. Posetivt var att jag hade fina tänder, inga hål osv. Sen sa han att jag skulle vicka bort dem lösa mjölktänderna, men om jag känner mig själv så kommer jag inte göra det. Tycker det känns jätte äckligt att vicka på dem.. haha (A) Jag bad han dra ut dem, så det gjorde han. Det gjorde inte alls ont men bedövningen smakade skit äckligt! + att efter tänderna var ute så la dom på bananlack, mums! -.-

Men nu har jag iaf fått bort mina små mjölktänder. Har fått en ny tid där jag ska få prata med några andra om det blir tandställning eller inte. Han konstatera att jag inte behöver tandställning då det ser helt okej ut men det är mer om jag själv vill.. det blir ju mycket snyggare efteråt!

Ledsen för det långa och sega inlägget - UTAN BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0