Old-in New-out

Nu när jag virrat runt och fotat med kameran ifrån skolan så kommer pappa fram och vill visa mig något. Något som han borde visat för länge sedan, enligt mig! Nämligen hans gamla kamra-samling. Han var själv ägare till två kameror och till dem tillhörde en massa olika objektiv. (Jag kommer skriva mer om dessa i enskilda inlägg.)

Plötsligt plockar han fram en liten "sak" som jag trode var en mini högtalare. Men det var förstås en gamal kamera! Den tillhörde min farfars-far och nu har jag fått den! Tyvärr funkar den inte men använder den som prydnad i mitt rum! (A)

Man kan ju undra vart mitt fotointresse kommer ifrån!?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har en skitful gammal kamera hemma, som antingen ägdes av farmor eller farfar! haha...



Den ligger på vinden just nu, någonstans....



Men jag ska hitta den så ska du få se en bild (a)

2011-11-06 @ 13:38:49
URL: http://emcioz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0