13 - Dessa uppföljare har jag


Hade lite fler än jag trode, så blev lite jobbigt att fota. Menmen.. ^^
Uppifrån och ner:
- Jag älskade Beethowen när jag var mindre. Filmerna blev dock sämre och sämre men köpte dem iaf! (A)
- Sen har jag två Fast and Furious, 2:an och.. vet inte vilken det andra är men någon av de senare iaf. (En av dem är dock Nicklas så det kanske inte räknas?)
- Jurassic park, också filmer som jag är/var ett fan till!
- Sagan om ringen trilogin = klassiker!
- Narnia. Gillade jag när jag var mindre nu är den rätt löjlig (fast ändå härlig på samma gång..) Tror det kommit ut en tre men det är inget för mig. Ettan är alltid bäst!
- Rosa, min och matildas favorit när vi var mindre. (Serien alltså)
- Harry Potter.. behöver nog inte förklara, är ett HP-fan. Nu är det bara den sista filmen som saknas! 8'D
- Step up-filmerna! Love it! Eller aa.. ettan ÄGER! dem andra två är sådär.. kanske har det något och göra med att Channing Tatum är med i först(?) Bara kanske..?
- Twilight, awesome! (Y)
- Nu är det jul igen.. blää, filmerna suger verkligen! Fattar inte varför jag har båda två!? Har inte ens sett klart på hela tvåan.. :S
- Lassie, orginalet älskade jag när jag var mindre, tycker fortfarande den kan vara bra. Men dem andra två är inge' vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0