The Karate Kid


Jahopp nu har jag sett ännu en film som jag tänkte tipsa om. Eller.. grejen är den att jag bara sett ungefär hälften, hehe! Jag såg på den igår när jag skulle lägga mig och så somnade jag efter en stund. Det betyder inte att den vara dålig, jag var bara trött! :>

De flesta vet nog vad denna filmen handlar om men tänkte ändå förklara lite ;)
Det handlar om en liten kille, Dre, han och hans mamma flyttar till kina. Där blir han "mobbad", men deras vaktmästare (Jackie Chan) kan kung fu.. kort sagt så lär han honom kung fu och .. aaoo resten vet jag ju inte XD

Det finns även en annan "Karate Kid" film.. Vet inte om man kan säga att det är "orginalet" men det är en tidigare film med samma handling.. hehe.. aja.
Det ser ut såhär --->

KRAM//TessanK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0