Dag 17 – Någonting jag ångrar.

Jaha ja. Vette sjutton vad jag ska skriva här, finns faktiskt en hel del.
Antar att jag MÅSTE vara ärlig..
 
Jag ångrar att jag aldrig tog vara på tiden jag hade med min sköna 9C-klass!
Jag ångrar att jag aldrig fick sagt vad jag känner för en viss person.
Jag ångrar att jag inte forskade mer om vad det finns för gymnasieskolor för mig.
Jag ångrar att jag inte la ner mer tid på matten.
Jag ångrar att jag slutade spela fotboll & innebandy. (På en sätt)
Jag ångrar att jag inte kan vara mig själv med alla människor..
Jag ångrar att jag slutade ta kontakt med Ivana.
Jag ångrar att jag drack upp Nicklas drickyoghurt, precis nu.
o.s.v..

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem då? :O

[N Y F I K E N]

2011-06-20 @ 15:48:27
URL: http://emcioz.devote.se
Postat av: Emmy

Haha, den sista var ju bra ;)

2011-06-22 @ 00:51:17
URL: http://emmyu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0