Maximal otur!

Skrev ju tidigare att mamma hade fått sin axel ur led.. jo, den stackarn har fått vara med om LITE mer än så.. vart ska jag börja(?)
Först för några dagar sedan så käkade hon en lakritsgodis och på något sett lyckades halva tanden lossna för henne. Sen samma dag dag som hon ramlade och bröt axeln hade hon fått fågelskit i huvudet. Och sen idag blev hon stucken i armvecket av en jäkla geting. (Nicklas blev också stucken, fast på foten..) Alltså.. är det någon som har lagt en förbanelse över vår familj, eller iaf över mamma? isf får ni gärna sluta med det (A)

Kommentarer
Postat av: Juliaaaaaaa

Hon kan nog joina min klubb då, jag har ju inte heller haft någon "skadefri" vinter-vår ;)

2011-07-20 @ 09:44:25
URL: http://foreverjulia.blogg.se/
Postat av: tilia

sv: haha det är jag som hoppar över ett blom land med en handduk runt halsen!

(förlåt för sent svar)

2011-07-20 @ 20:42:56
URL: http://upgrademe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0