Dag 16 - En action film

Var alldeles för jobbigt och komma på en film till den här kategorin, finns en hel del actionfilmer att välja bland! Blev helt enkelt tvungen att fråga min far (A) Först sa han Kellys hjältar.. men eftersom jag int sett hela den filmen bad jag om ett nytt förslag och då fick jag "Sagan om ringen"! Vilket är en awsome film! Eller snarare en awsome trilogi! (Y) Sagan om ringen, sagan om de två tornen och sagan om konungens återkomst är fantasy-action filmer. För mig och säkert för många fler är dessa filmer vad man kan kalla klassiker. Filmer man bara MÅSTE se! De är en aning "mörka".. men helheten är grym! ^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Okej.. Jag får väl se hur jag tycker den är då! Bra att du säger att den är sevärd i alla fall! =)

2011-07-24 @ 21:24:13
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej, jag har en frågestund på min blogg just nu & jag skulle uppskatta om du slänge in lite frågor :) Givetvis kan jag slänga in lite frågor på din frågestund me om du vill det!



Ha det bra! :D

2011-07-26 @ 11:37:47
URL: http://maeeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0