Dag 11 - Varför jag gillar film

Ja ni... varför?
För att det är awsome!!! :'D
Hehe, nääj men.. jag tror det beror mycket på att jag oftast lever mig in i filmerna och man glömmar allt och alla för en stund. Man ÄR personerna i filmen, för just den stunden.. eller den timmen som filmen håller på, då är man helt inne i filmen. Man glömmer bort att tänka på viktiga, tråkiga och jobbiga saker. För en stund kan man vara någon annan eller iallafall någon annanstans. Och det tycker jag är guldvärt!
Hehe, jaoo eftersom jag tittar på film en helt del så.. borde jag vara helt borta! Kanske jag är också.. :o
Gillar känslan av att drömma om saker som man oftast inte kan få. Jag menar.. i filmer är det alltid snygga killar, de snälla/töntiga/hjälte personerna är alltid de som blir lyckiga i slutet. De elaka/själviska får alltid igen för vad de gjort. Men så är det inte i verkligheten! That's to bad..! >.<
Jag tror ni har hajat vad jag menar nu.. :3

[En helt random bild]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0