Dag 02 - En bra film

Hehe, det här känns lite löjligt eftersom jag inte sett filmen. Den har inte kommit ut ännu.. men Nina visade mig boken när hon har här + en sida där man kunde provläsa boken. (http://www.smakprov.se/) En jätte bra sida, ni borde verkligen testa den!
Anyway..
Fick iallafall se en trailern som Nina fått leta ett bra tag efter innan hon hittade den. Eftersom filmen inte kommer ut fören
2012 eller när det nu va.. så finns det bara en massa "fanmade" filmer på youtube, vet inte om denna var äkta..kanske inte men den var grym iaf.
När jag såg trailern fastnade jag direkt! En film för mig helt enkelt!
Har läst första sidan i boken också.. men tycker det är så svårt innan man väl kommit in i handlingen. Tror iaf att jag kommer läsa boken i sommar! OCH sjävklart se filmen när den kommer ut! Hehe (A)

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Åh, tack så jätte mycket! :D <3

2011-07-10 @ 15:12:35
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0