5-kamp

Tänkte skriva lite om dagen/gårdagen. ;)
Jag och min familj åkte till liseberg för att köra 5-kamp! (Y) Det slutade med att vi körde 8 grenar.. så låt oss kalla det en 8-kamp. (: Iaf, tänker inte gå in på några detaljer utan jag blev 3:a -.- Surt, blev 2:a förra gången vi körde.
Jaja, efter det åkte vi till den gooooa kinarestaurangen i kungälv och käkade. ^^
Som grädde på moset (säger man så?) så kom mina filmer idag! Ni vet de jag hade beställt! :'D Nu har jag alla 3 step up filmerna. Har för mig att 3:an var kass men det märker jag.
:}

Btw.. jag och Nicklas har börjat kolla på Lost! ;) Än så länge gillar vi det, har väll kollat kanske 7 avsnitt.

Aja, måste säga att jag är riktigt nöjd med dagen. :] Har fortfarande en jobbig grej jag måste fixa, är för feg för att göra det bara.. menmen.. Ni får ha det gött! xD
Bilder kommer säkerligen imorgon, orkar inte ladda över dem just nu :]

Kommentarer
Postat av: Emmy

5-kamp? O___o

2011-07-31 @ 11:15:25
URL: http://frostbite.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0