Vintern ♥

Idag har man faktiskt fått sett lite snö! Men bara lite, för nu är det nästan helt borta igen, hehe. (A)
Kan iaf meddela att jag hann klart med historian igår! Tack och lov! Det dåliga var att efteråt hade jag så ont i huvudet så kunde inte somna. -.- Vilket ledde till att jag idag varit svin trött.

Har för övrigt beställt lite nya grejer på ellos. Inte så mycket.. en bh, en tröja och en hemlig julklapp. Funderade på att köpa en klänning att ha på julafton eller nyår, men tyckte inte det var värt. Har redan en kjol som passar bra till nyår och på julafton ska vi ju vara hos min faster m. familj, no big deal.

Bild från i vintras med Nina! Min gölliga kusin som jag för övrigt saknar OTROLIGT mycket!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jätte fiiiin bild!!

Och jag sa ju att snön skulle komma!!! Mohahahahhahaha!



Vem har alltid rätt??!! Jo! JAG :'D



Jag saknar dig med, jätte mycket! Längtar tills lovet <3

2011-12-07 @ 09:25:45
URL: http://iftheyaregreenoreblue.blogg.se/
Postat av: Sofia

älskar snö <3 men allt smälter bort så snabbt! :(

2011-12-10 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0