Transformers - dark of the moon

Hmm.. nu blir det jobbigt. Hade tänk köpa den senaste transformers till Nicklas bara att igår så köpte han den själv. Alltså behöver jag komma på något nytt jag kan ge honom i julklapp, panik!
MenMen.. såg iaf den filmen igår. Den var självklart lika bra som dom andra två, fast något som jag störde mig på var att dem bytt ut tjejen. Nu spelas en av huvudrollern av Rosie Huntington-Whiteley. Så under hela filmen kunde jag inte sluta tänka på vad fel det ser ut med hennes stora läppar. Haha, speciellt under puss-scenen.

Annars skiljer sig inte filmen mycket ifrån dem andra. Grymma effekter som vanligt!

Men som sagt, filmen var grym! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0