True Blood

Minns ni vs-inlägget jag gjorde? Vampire Diaries VS True Blood..
Tänkte berätta lite om vad jag hade valt. HELT KLART VAMPIRE DIARIES!
Hade inget att se på igår så tänkte testa serien "True blood" för att se om det är något att ha. Kan säga att den var okej, men inget jag rekomenderar. Kommer antagligen fortsätta se på serien någon gång ibland, men inte så länge det finns något annat att se.
Stör mig bara enormt mycket på hon som har huvudrollen! + att det är väldigt konstigt med "vetandet" av vampyrerna. Folk vet att dem finns och att dem käkar människor men samtidigt har människorna inget emot det? Hmm..?
MenMen.. den är aningen råare än Vampire diaries, så om du föredrar det är True Blood något för dig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg! :)

Kika gärn in på min blogg om du hr tid!

2011-12-12 @ 19:19:21
URL: http://jessiiiicaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0