The hitcher


Har lånat en film av min farmor, hon är precis som jag ett "film-freak"! Hon har lika mycket filmer som jag, om inte mer. Vet vart jag fått intresset ifrån iaf, hehe! xD
Aja, det jag skulle säga var att jag har lånat lite filmer, bl.a "The hitcher"! Det bästa med den är att SOPHIA BUCH är med i den! Har inte sett den än men ser fram emot att göra det ikväll! (Y) Hon är ju med i One Tree Hill. Grym är hon! ^^

Anledningen till att jag inte sett den tidigare är för att jag och Nicklas nördat Lost. Men nu har vi sett klart på första säsongen så jag har lite panik och känner att vi bara MÅSTE köpa säsong 2! X'D Får göra det snart.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Har också tänkt se den just för att Sophia Buch är med, men den är väl rätt läskig? Det tror jag och därför kan jag inte se den...

2011-08-03 @ 19:28:27
URL: http://frostbite.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0