Ny design!

Då han man gjort om bloggen HELT!
Måste säga att jag var riktigt trött på den förra headern, hade väl haft den i... aa flera år!
Men nu är det som sagt en massa nytt.. Har lärt mig hur man laddar ner mönster te photoshop (bakrunden). Funderar på om det ska vara den
ljusa gråa eller om jag ska ta en mörkare grå.. hmm..?

Men behöver hjälp! Hittar inte vart man ändrar färgen på överskriften? Alltså överskriften för varje inlägg. Någon som vet? Har letat igenom stilmallen flera gånger, men hittar det inte och jag får spader!
Är ganska ful med lila text och grått-tema..  Help!?

Kommentarer
Postat av: Sofie, frågestund på bloggen!

Vet tyvär inte hur man gör :( jag funderade faktist på om du hade täk att bytta header osv för du har haft samma välldigt lämge och nu gjorde du det! :D verkligen jätte snyggt!

2011-08-21 @ 00:26:41
URL: http://pluggponnyerna.blogg.se/
Postat av: ELIN- mode & vardag

snyggt det blev!

2011-08-26 @ 18:57:27
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/
Postat av: Linn

Den nya blev såå mkt bättre! :D

2011-11-27 @ 22:04:06
Postat av: Sofi

Gud vilka fina! :D

2012-04-25 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0