Lyx

Ohja! Idag får jag det lyxigt! Har precis städat klart mitt rum.. eller aa jag har dammsugit iaf, röran på skrivbordet ser jag inte! xD
Aja, det lyxiga är att
Nina kommer hit! (Y) Hon åker när som helst nu ;) Och det som gör det ännu bättre är att min bror, Nicklas bestämt sig för att bjuda på restaurang ikväll. Yeeeyh! :'D Det blir kinan igen, hehe vi diggar den starkt! (Y)
Nu ska jag passa på och göra mig iordning. Kommer kanske inte bli så mkt bloggande i helgen, vi får se hur sociala jag och Nina har lust att vara emot varandra :') Och sen nästa vecka drar vi ut till en sommarstuga mitt ute i ödemarken så kommer inte att ha något internet, så blir antagligen inget bloggande nästa vecka heller
(:
Ni får helt enket klara er utan mig ett tag! :}

Kommentarer
Postat av: Kikki

sv: haha kan det någonsin bli för mycket bilder? :P

2011-08-15 @ 14:45:26
URL: http://pluggponnyerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0