Mie blogge

Har inte varit så bloggaktiv nu det senaste.. vet helt enkelt inte vad jag ska blogga om :P Nu ligger jag här (mott i natten) och kollar på film. Tänkte bara göra ett snabbt inlägg som kunde.. aa skitsamma! XD
Ligger just nu och kollar på Step up, en asbra film som jag rekomenderar alla att se! (Y)
Nina har lånat den från mig, så just nu kollar jag på den via internet.. lite segt men jag var bara TVUNGEN att se den! ;3
Vet inte hur det blir.. det här med att träffa Nina på lovet.. hon kan ju aldrig :( Kanske blir de 4 sista lovdagarna(?) Tills dess får jag stå ut..!

Har inte gjort något speciellt idag.. har varit så fint väder så har mest varit ute, solat, fotat & vart hos kaninen!

Copyright!
Nu är det stor risk att ngn kommer kopiera denna bilden och använda den till jag vet inte vad.. men för er som är så trögfattade att ni inte förstår att man inte tar andras ägodelar, så kan jag bara påminna er om att en amälning kommer göras om jag ser mina bilder på otillåtna platser .slut
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Julia

Kopierar bilden hehehehe.....

2011-04-18 @ 21:28:58
URL: http://foreverjulia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gullig :D

2011-04-20 @ 11:52:36
URL: http://ponnyryttarnasblogg.blogg.se/
Postat av: M a r t i n a

Aww vad söt, viltbrun? Fick ett liknande lejon i en kull för några år sedan :')

2011-05-31 @ 13:34:17
URL: http://mday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0