09 - En dålig vana

En dålig vana jag önskar att jag inte hade...
Det är nog att jag inte kan somna på kvällarna. Somnar nästan ALDRIG innan 12. Jag sover bättre på "udda" ställen.. kan t.ex somna bättre på golvet än i min egen säng.
När jag sover över hos kompisar är jag oftast den som somnar först :S men när jag är hemma kan jag bara inte.. .__.

Vill gärna inte ha denna vana eftersom det påverkar mycket hur jag koncentrerar mig i skolan och hur mycket jag orkar på dagarna.. Kan gå runt och vara jätte trött i skolan och när jag kommer hem men sen när klockan närmar sig 6-7 så blir jag jätte pigg igen -.-'

En random bild på mig, kom på att det inte finns så många bilder på mig själv i bloggen! :o Eller.. det tycker inte jag iaf :3
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja, det var en dålig vana ;)

2011-04-10 @ 14:46:56
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: nämen hallå!

hej! gud va' snygg du e! mkt fräcknar! fast det har jag också! jag menar att det e snyggt men mkt fräknar! inte att det e fult, för det e motsatten vad jag tycker! :)

2011-04-10 @ 17:31:34
URL: http://vardagochdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0