Svar#1

"Äntligen kommer svaren!" Skulle jag ha tänkt om jag var en av er som ställde en fråga.
En del frågor var väldigt roliga, tack alla som deltog! :'D

"Vad är ditt hela namn?"
s; Therese Kristina Karlsson

"Hur gammal är du?"
s; 14år men fyller 15 den 2 november (Snart XD)

"Var bor du?"
s; Jag tänker inte säga den exakta addressen men jag bor i kungälv.

"Vad gör du?"
s; Jaaaooo, det är väll ganska uppenbart? Jag svarar på era frågor =3

"Gjort headern själv?"
s; Nej. Det är för tt jag aldrig själv blir 100% nöjd med det jag gör i photoshop. Men kan måtten och koderna m.m

"Favorit färg?"
s; Blå

"Favorit djur?"
s; Hund

"Favorit film?"
s; Oooh! Jobbig fråga. Älskar all film! Men två som är bra är "Into the blue" och "Inkheart" :'D

"Är du intresserad av någon sport?"
s; Jajemensan! Innebandy!

"Brukar du träna?"
s; Just nu tränar jag innebandy varje måndag och onsdag. Sen springer jag varje torsdag.

"Vad gillar du för musik?"
s; Jag lyssnar på all musik som låter bra i mina öron. Oftas är det de nya låtarna som spelas på radion.

"Vad tycker du om Justin Bieber?"
s; Jadu.. ärligt talat så gillade jag honom först men nu.. njaa.. han är så tjatig. Så med andra ord, gillar jag honom INTE!

"Favorit blogg?"
s; Har ingen direkt favorit. Jag följer mina kompisars bloggar, som enligt mig är super bra! :] Länkar finns.

"Vill du länka min blogg?"
s; hehe, känner mig snäll just nu. Så visst kan jag det :'D
www.anniejansson.blogg.se

"Vad var det senaste du handlade?"
s; Tror det var 2 filmer. "Step up" och "Friday the 13th". Eller så var det aksnke ett tuggmipaket eller så.

"Vad heter din bästa vän?"
s; Nej, sånt får man inte fråga. Nina och Sandra är dom jag litar full på! Men jag umgås väldigt mkt med Julia och Matilda i skolan. Sen har vi ju Jossan, Louise, Amanda, Emma, Elin och hela gänget! Ärligt talat så kan jag inte berätta >.<

"Tror du på tomten?"
s; Klart jag gör! Nääe.. men det gör jag inte :P

"Vilken av de stora bloggarna skulle du vilja driva, om du fick välja en?"
s; Svår fråga.. Jag kollar inte så mkt på de kända bloggarna. Är mer intresserad av vad folk jag känner håller på med. Så har inte så bra koll på vilka som finns. Visst känner jag till Kendra, blondinbella och alla andra men.. njaa. Vill nog inte driva en blogg på det sättet xP

"Om du fick skriva en bok, vad skulle den få för titel? Det ska vara något storslaget och något som förklarar ditt liv hittils."
s; Ännu en svår fråga! Men titeln skulle nog vara.. hmm.. nu har min fantasi försvunnit. Men kanske, "Konsten att klara sig ur obemärkt" Eller.. "En macka med smör". Haha x'D

KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHA "en macka med smör"!! sjukt rolig e du tessan!! :D<3 btw, min fråga var bäst (h)

2010-09-10 @ 19:06:31
Postat av: Felicia

Anmäl dig gärna till "veckans blogg", vinnaren utses imorgon :)

2010-09-11 @ 10:46:25
URL: http://feliciafahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0