Skyltsöndag

Igår spelade jag först innebandy match. Vi vann med 2-1!
Sen åkte jag hem till Julia där kollade jag, hon, Amanda, Louise och Josefin på film. Vi spelade även spel och lite annat skojsigt! När de andra hade somnat så nördade jag och Julia OTH, hehe! :'D Till kl. 5 på natten >.<

Idag var det skyltsöndag och vi skulle ner till kungälv och sälja lite kort, kransar och bakverk som vi gjort med klassen. Det var svin kallt! :o
Men jaaoo.. här kommer en random bild från i somras -->


Skrev lite på min "bok" igår.. om ni nu orkar läsa så kommer det en liten snutt här..
-------------------------------------------------
Det värsta som finns. Hon slöt sakta men säkert ihop ögonen, hon visste att hon var i säkerhet. Inget spelade någon roll längre, han var hennes. Hon öppnade snabbt ögonen, lite halft panikslaget, hon ville vara säker på att han fanns kvar där bredvid henne. Det gjorde han. Hon hittade upp från hans nakna bröstkorg som hon för tillfället kallade kudde, rakt in i hans djupt mörkbruna ögon. Var detta en dröm? Kanske, men isåfall ville hon inte vakna upp, inte just nu, aldrig. Han tittade tillbaka på henne, plötsligt...
-------------------------------------------------
Kommer kanske skriva fortsättningen i nästa inlägg(?) Om jag orkar (A) Tills dess... får ni gå nyfikna!
KRAM//TessanK


Kommentarer
Postat av: Lina

herrejävlar va bra du är på att skriva tessan! <3

2010-11-28 @ 18:54:11
Postat av: Emmaa

Skriiv fortsättningen o lämna in på svenskan ? x)

Lätt MVG i slutbetyg då ju ;)

2010-11-29 @ 16:17:59
URL: http://emcioz.blogg.se/
Postat av: fanny'

Grattis till vinsten!

Och gud vad duktig du är på att skriva (:

2010-11-30 @ 16:32:46
URL: http://fanzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0