Djurplågeri!

Men hjälp jag börjar nästan gråta när jag ser det här!
Vilka jävla idioter! Hur f*n kan man tycka någon sånt här är KUL!?

O.B.S!!
Varning för brutala bilder/klipp!

Först:
4st som helt plötsligt får för sig att gå till djuraffärer, köpa 2 kaniner och sedan plåga dom till döts!
Den första eldar dom upp och den andra ger dom som tuggleksak till hunden!

se mer om denna händelsen på; "
http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/stockholm?videoId=1.1593004#player"

Second:
[Finns ingen länk till klippet men den finns på
www.svtplay.se.]
En tjuvjägare som helt plötsligt får för sig att gräva ner 2 rävar i en myrstack, man vet inte om rävarna levde men om dom gjorde det är det bland det värsta som har hänt! -.-
Man tror att jägarens syfte är att myrorna ska knaga sig igonom rävarnas "kött" och så ska jägaren själv ta vara på benen som blir kvar och använda huvudet som "jakt trofé" !! Helt sjukt! :'@

Vad tycker DU om detta?  
// TessanK

Kommentarer
Postat av: Emma

FY FAAAN RENT UT SAGT!

JÄVLA FÖRBANNADE FUCKING IDIOTERER! -.-

FY FAN ASSÅ!

HAR LUST ATT SPARKA HUVVET AV DEN JÄVELN! :@

JÄVLA PISSRÅTTOR! :@



2010-05-12 @ 22:50:24
URL: http://mizzmini.blogg.se/
Postat av: Elise

Usch, hur FAN kan man göra något sådant??

2010-05-13 @ 21:46:23
URL: http://buselise.devote.se
Postat av: Tindra!

GHAAA! Seriöst! Jag blir galen!

Hur kan man göra något sånt!!

Är så arg så att jag inte vet vad jag ska SÄGA!!

Ska vi gräva ner dom i en myrstack, bränna upp dom elr ge dom till hunden? Då skulle dom nog ha annat att säga... -.-

2011-08-29 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0