Stay with me!

Jag e ledsen men jag har verkigen tappat greppet om det här med att blogga. Det är jätte kul att man får så många läsare och så, men jag har aldrig tillräckligt med tid... Anledningen till att jag gör ett inlägg nu är för att jag inte orkar träna på SO-provet. Det är inte bra! A.A

Aja, jag ska försöka slänga in ett litet inlägg då och då. Men jag kommer inte alls vara lika aktiv!

Har börjat följa 2 serier som kommer varje söndag.
"Dubbelliv" & "Ponnyakuten" ..
Dubbelliv kommer 17.15 och Ponnyakuten börjar 19.00.
Om man inte orkar vänta, som jag inte gör.. Så kan man kolla alla avsnitt på
www.svt.se.
Jag har verkligen börjat nörda dom två serierna. Har kollat på varje anvsnitt minst 2 gånger om. Jag vet.. NÖRD! Men vad ska man göra? >.<

KRAM // TessanK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0