Kemi-prov

Här sitter jag och pluggar som en dåre på kemin. Eller aa just nu tar jag en liten paus men har suttit med kemin nästan hela dagen och det känns fortfarande som att jag inte kommer klara det! Jag har aldrig varit bra på 'kemiskaföreningar' och 'molekylformler' o.s.v. Vad ska jag göra!?

Jag har inte haft tid att blogga så mkt heller, har haft fullt upp med skolan och alla läxor som måste göras. Sen får jag ju inte glömma innebandyn och allt runt om.

Pappa har ont i rycken så han kan inte gå till jobbet. Igår åkte jag och mamma och hyrde massa tråkiga filmer till honom ;) Fast en va rätt bra, den av hemsk men bra. Den handlade om några föräldrar som sickade iväg sina barn till en öde ö ute i stilla havet. Där lärde sig 'tonåringarna' att uppföra sig och aa det va ett jätte hårt läger. Det fanns bara 3 vuxna på ön och så blev alla "elever" indelade i 3 olika grupper.. och aa den va helt sjuk! x)

Nu ska jag iaf fortsätta med kemin, önska mig lycka till! <3
KRAM // TessanK


Kommentarer
Postat av: josefin

kemi är svårt! ;)

2010-03-18 @ 14:54:21
URL: http://extragullig.blogg.se/
Postat av: josefine

usch, jag hatar kemi! :(

2010-03-18 @ 19:15:16
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: Elise

Haha jodå nu är jag tillbaka! :D

Har haft så sjukt mycket i skolan de senaste veckorna att jag valt bort internet, därav ingen uppdatering eller så heller. :) kram

2010-03-18 @ 19:34:16
URL: http://buselise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0