Skara sommarland

Idag kom jag, mamma, Nina & mormor hem efter 2 nätter på skara sommarland ^^
Det har varit jätte mysigt :) ROLIGT!
Tyvärr har jag inte tagit några bilder. Men ni får nöja er med att jag gör en liten beskrivning ;)

När vi kom till skara så åkte vi först till campingen som låg precis bredvid parken, det visade sig att man inte fick boka in sig fören vid 2, klockan var då runt 11. Så vi bestämmde oss för att ställa bilden på parkens framsida, där det fanns en stor parkering. (: Sedan gick vi in i parken, för vi hade fått biljetterna i campingen.
Först gick vi alla tillsammans. Men efter att vi fikat en halvtimma senare så bestämmde vi en mötesplats, sen gick jag & Nina för oss själva. Vi började med att springa i ett stort hamsterhjul. Haha gud va vi skratta, kände oss så löjlinga. Men som Nina alltid säger; "Vi bor inte här!" Haha. :D
Sen gick vi bort mot den "torra" avdelningen. Haha Nina flörtade lite med killarna till varenda atraktion ^^ Nice va det, haha vi skulle åka en liknande farfarsbilar. "Kör inte för fort nu va?" Nina fick verkligen kontakt där ;) Hihi^^ Sen åkte vi "Tranan" Eller först åkte vi lite annat, som ex en liknande flummride, man blev piss blöt! Men iaf.. Tranan, man satt typ utanför banan. Och så snurrade den fast man själv satt still. Jag kan inte förklarar men ni kan kolla på
www.skarasommarland.se ;)
Men det roligaste kom sen när vi upptäckte gokart banorna! :D
Wiiiiiee! Gokart är BÄST! :D<3
Sen gick vi till vatten avdelningen. Det var perfekt vänder för ett bad. Och det fanns jätte många roliga kanor man kunde åka (:
En va typ 90grader rakt ner. Den gjorde verkligen skit ont :( Så den ville v inte åka om, speciellt inte med det faktum att man fick string, AJ!

Men som sagt, Gokarten va roligast! >.<

Parken stängde vid 5 så då gick vi tillbaka till campingen. Jag & Nina spelade minigolf ;) Gissa vem som vann? (:
Sen spelade vi idag också. Då med mamma & mormor också. Mamma vann, som mormor.. jag och Nina kom delad sistaplats! :O

KRAM//TessanK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0