Sandra+Vallarna

I fredags skulle jag, mamma och mormor ut till Aröd. Jag vaknade runt 10 (tror jag) då märkte jag att jag hade fått ett sms av Sandra. Hon undrade vad jag skulle göra idag. Jag sa att vi skulle ut till Aröd och frågade även om hon ville följa med. Det ville hon! :D
Så vi åkte ut till havet där det var skiiiit mkt folk och härligt, varmt i vattnet. ^^
Först hoppade vi mkt från bryggan samt dök. Men sen kom det så många maneter så vi gick över till andra sidan där det bara fanns en stege. Där mötte vi då JOEL. Haha han verkade jätte glad att se mig! :O
Innan vi kom fram så sa jag till Sandra "Det är Joel i min klass där borta!" Då sa hon "Haha, han kommer säkert säga HEJ THERESE" ... HAHAHAHAH gissa vad han sa!? HEJ THERESE! xD
Aja vi badade där iaf >.<

Sen började vi gå hemmåt och då bestämde vi att Sandra skulle sova över hos mig. Så vi åkte först hem till henne för att hämta lite grejer.
När vi kom hem till mig så var vi med kaninerna, hoppade studsmatta och massa annat. På kvällen fickade vi madrassen m.m. Vi kollade även på film XD "The Grinch" [Tycker han är lääskig!]
På morgonen nästa dag upptäckte vi att det måste varit något hål i madrassen för Sandra låg NÄSTAN på golvet!
Sedan kom Sandras mamma och pappa på fika. De hade med sig Lisen för mamma skulle hjälpa dom att klippa hennes klor. :D Det gick jätte bra!

är dom hade åkte hem så åt hela min familj nuddlar xD
För sen skulle vi åka till vallarna på friluftsteater >.<
I år hette den "En mor till salu!". Tror det var vårat 5:e år vi kollade. ^^
Dom e roliga! Fast detta året va sådär c'')

Det var allt för mig! Tack och hej!
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Amanda

Asfin bild :) <3

2010-07-18 @ 20:22:00
Postat av: fanny wikström'

kula daagar :>>

2010-07-19 @ 00:05:48
URL: http://deutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0