OjOjOj!

Jag ligger efter LITE i mitt bloggande. Jag får helt enkelt börja skriva ifrån.. 19/7-10.

19/7-10
Idag kom Nina. Vi har varit på Aröd och badat en massa! >.<
Här kommer bilder:


22/7-10
Idag åkte Nina hem. Fast innan dess hälsade vi på hos Farmor och vi hann även ta oss ett dopp i Ingetorp.

23/7-10
Idag åkte Jag, Elin och Julia till liseberg. Eftersom det är Gothia cup så var det väldigt mkt folk! Och det orsakade långa köer :/
Men tycker ändå att dagen blev lyckad! <3

24/7-10
Idag skulle jag och pappa hjälpas åt och laga kaninburen men efterom det inte hände något fram till kl.12 så sa pappa att vi skulle ta den någon annan dag. För när klocken blev 4 åkte vi hem till min faster Linda hennes man Pontus och min kusin Alva. Vi var bjudna på middag. Det blev grillat (:

25/7-10
Idag skulle jag och Julia cykla ner till ute-simbadet men eftersom det spöregnar la vi ner den idén. Istället ska jag åka hem till Julia för hon har hyrt en film. Vet inte vilken men det märker jag XD
Får se hur denna dagen slutar =3 SES!

KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aawwe vilke gullig teckning ! :D <3

2010-07-25 @ 14:51:52
Postat av: fanny wikström'

kul med liseberg :3 nawweee vad söt bild du ritat, :'>

2010-07-25 @ 15:23:29
URL: http://heartyou.blogg.se/
Postat av: Olivia

Fin teckning! :)

2010-08-13 @ 17:41:50
URL: http://letthedreambegin.blogg.se/
Postat av: | B E A U T Y F R O M T H E I N S I D E |

Jättefin teckning :)

2010-09-25 @ 07:35:16
URL: http://caughtby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0