MatteProv

Japp, idag hade vi matte-prov!
Det gick väll.. sädär.. det va okej. Elr a för att vara mig så va det rätt bra.
Men jag fick 17 av 20 rätt >.<
Imon ska vi ha ÄNNU ett matte prov. Fast ett svårare :/
Så idag har jag ... hmm.. jag tänkte säga att jag int gjort så mkt mer än att pluggat matte men.. jag har ju gjort massa annat :'O
Efter skolan åkte jag hem till Louise. Där spelade vi Jeopardy (stavning?) , Vi pluggade LITE matte. Efter det åkte jag till träningen. Det va en kul träning idag! HaHaHa! Vi hade brottning!
Jag va inte så bra på det. Förlorade hela tiden -.-'
Men iaf.. hade jätte ont i magen oxå.. :S

När jag kom hem så åt jag massa mackor och så gjorde mamma semlor. Sen pluggade jag matte. Så har som ni kanske förstått inte pluggat så mkt matte!
Jag vet att jag sa att jag va nervör för det provet vi hade idag men jag e ännu nervösare för det som kommer imon! Det ska vara mkt svårare! :O

HiHiHi! En liten redigerad bild på mina läxor (':

Det var dagens inlägg. Kommer hinna blogga i 2 dagar framåt. Men efter det drar jag till Värmland och har inte tillgång till någon dator x3
Ha det så länge!
KRAM // Tessan


Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med provet!

2010-02-12 @ 10:27:13
URL: http://elinberglunds.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sv: Hihi Tack så mycket =)

2010-02-12 @ 12:13:30
URL: http://sarahsbild.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0