Pojken med PRUTT-BYXORNA


HEJSAN! Då var det dags för ännu ett inlägg.. och ännu ett filmtips!
"Pojken med prutt-byxorna" heter filmen!
Det var 
Emma som gav mig idén om att tipsa er om denna, så tack Emma! :D
"Pojken med prutt-byxorna" var min och Sandras special-film, om man kan säga så(?) Haha, vi tittade ganska mkt på den när vi var mindre! X'D

"Pojken med prutt-byxorna" handlar om en pojke, som heter Patrik, han har problem med magen (ganska uppenbart?). Hans bästa kompis, Alan är uppfinnare så han bygger ett par byxor till honom. Dessa byxorna gör att han kan prutta utan att det hörs eller luktar. Patriks högsta dröm är att bli astronaut. o.s.v!
Vill inte avslöja för mkt! (:

Ni borde se filmen! Den är jätte charmig och har man dålig humor så kan jag garantera en del skrattande!

Oj, liten bild! Hittade ingen större (:
KRAM//TessanK

Kommentarer
Postat av: Emma

JAAAAG VIIILL LÅNA DEN :D

2010-12-30 @ 23:06:00
URL: http://emcioz.blogg.se/
Postat av: Emma

De e tyfft att ja har fotat 2 av dina bilder på din header och att din kanin har på sig min kanins sele :D

hahhahaa :D

2010-12-30 @ 23:30:35
URL: http://emcioz.blogg.se/
Postat av: Josefin

hahaha ja man får nog ta och kolla på den någon dag då :D

2011-01-02 @ 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0