Veckan

Nu var det ett tag sedan jag skrev :]
Denna veckan har jag varit hos Nina. Från måndag-fredag.
Vi har inte gjort något speciellt, mest det gammla vanliga >.< Promenerat längst älven, träffat Ninas friends och latat oss framför tv eller något liknande ;)
Däremot hände det något extra på onsdagen då Nina skulle klippa & slinga håret. Det blev skiita snyggt! <3
Vi har även målat, det var ett tag sedan vi gjorde tsm.
Jag skulle måla av Nina och hon mig. Glömde ta en bild på hennes men så här blev mitt misslyckade försök. Det blev en ... en.. någon annan helt enkelt ^^

Jag orkade inte måla galsögonen för jag insåg att det ändå inte skulle bli likt Nina ;)

Såå.. nu vet jag inte vad jag ska skriva. Skolan börjar ju på måndag.. *Suck* Längtar INTE!
Aja det får bli allt för idag!
KRAM//TessanK                                                   

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jäklar va fint du ritar! :D

2010-09-25 @ 13:36:53
URL: http://joannasvenssn.blogg.se/
Postat av: Isabella

duktigt tjejen :)

2011-11-13 @ 13:00:05
URL: http://bellaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0