Hur äter man glass?


Japp, som ni ser har jag börjat med en ny liten grej (:

Och idag ska vi lära oss hur Tessan Karlsson äter glass!
 
Ni vet sånna glassar där det är vanlij i mitten och choklad rundtom.. Aaa jag vet inte hur det är med er men jag gillar att äta det godaste sist och på en sådan glass är alltid chokladen godast (enligt mig). Men nu kommer det svåra.. Choklade sitter ju utanpå vanlijen och man måste ju äta upp chokladen för att komma åt vanlijen :O ?? ELLER?!

Jag har en lösning!

Som ni ser på bilderna här ovan (inte så bra tagna jag vet XD) så har jag gjort ett hål längst upp på chokladen. Sedan är det bara att suga ut vanlijen! Mmmmmums! <3

Om ni har frågor på detta så tveka inte utan.. FRÅGA!

KRAM // TessanK


Kommentarer
Postat av: josefin

hahaha, tack för tipset tessan<33

2010-05-01 @ 16:02:19
URL: http://extragullig.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bra, då vet jag hur man äter glass.. Jag har alltid velat veta de :D

2010-05-01 @ 17:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0